Bel ons: 0031 20 520 60 70

Skip to Main Content »

You're currently on:

12 - Dubbelliefde

12 - Dubbelliefde

Elise verhuist van Nederland naar Suriname. De mensen leven er heel anders. Zo is haar moeder bijvoorbeeld veel strenger geworden. Toch heeft Elise het erg naar haar zin. Ze heeft al snel vriendinnen. En ze krijgt een leuk vriendje. Dan ontdekt Elise een oud familiegeheim. Dat geheim heeft te maken met een verboden liefde van haar oma. Het is heel wonderlijk. Want ook Elise's leven wordt opeens ingewikkeld. Dat lijkt steeds meer op het liefdesleven van haar oma vroeger...

Titel: Dubbelliefde, verliefd in Suriname
Auteur: Marian Hoefnagel
Voor: jongeren vanaf 12 jaar
Leesniveau: A2/B1
142 pagina's
Gebonden

ISBN: 9789086961153

€ 12,50
  • Bij afname van 10 stuks: € 10,50 per stuk
  • Bij afname van 20 stuks: € 9,50 per stuk