Bel ons: 0031 20 520 60 70

Skip to Main Content »

You're currently on:

Hard tegen hard

Hard tegen hard

Spannend en dramatisch. In deel elf van de Reality Reeks raken jongeren van verschillende afkomst met elkaar in gevecht.

De Antilliaanse Nardo woont in een opvanghuis. Op school wordt hij gepest door de Turkse Serkan en zijn vrienden. Hun bedreigingen worden steeds erger. Maar Nardo’s vrienden komen voor hem op. En er ontstaat een flinke vechtpartij tussen Turkse en Antilliaanse jongeren. Een groot feest moet een einde maken aan de strijd tussen de groepen jongeren. Dat lijkt de lukken. Maar op het feest vinden Nardo en Serkan hetzelfde meisje leuk. Hoe moet dit aflopen?

Titel: Hard tegen hard, vechten voor je leven
Auteur: Marian Hoefnagel
Voor: jongeren vanaf 12 jaar
Leesniveau: A2/B1
112 pagina's
Gebonden

ISBN: 9789086960996

€ 12,50
  • Bij afname van 10 stuks: € 10,50 per stuk
  • Bij afname van 20 stuks: € 9,50 per stuk