Bel ons: 0031 20 520 60 70

Skip to Main Content »

You're currently on:

Onder druk

Onder druk

Over dilemma’s waar (allochtone) jongeren in Nederland soms voor komen te staan. Onder druk snijdt de thema’s eerwraak en zelfdoding aan.

De hoofdpersoon Aïsha bevindt zich in een hopeloze situatie. Ze had een vriendje, Boy, maar haar broer heeft Boy afgetuigd. Om haar eer te beschermen. De rest van haar familie mag niets van de hele situatie te weten komen. Aïsha staat daardoor onder grote druk. Ze neemt een akelig besluit … Of is er toch een andere oplossing?

Titel: Onder druk, geen uitweg voor Aïsha
Auteur: Marian Hoefnagel
Voor: jongeren vanaf 12 jaar
Leesniveau: A2/B1
125 pagina's
Gebonden
Geïllustreerd

ISBN: 9789086960910

€ 12,50
  • Bij afname van 10 stuks: € 10,50 per stuk
  • Bij afname van 20 stuks: € 9,50 per stuk