Bel ons: 0031 20 520 60 70

Skip to Main Content »

You're currently on:

Het geheim van Cleopatra, perfect vakantieboek voor jongeren.

In het geheim van Cleopatra wordt de mooie, maar sluwe Egyptische prinses Cleopatra de machtigste vrouw van de wereld. In dit filmpje stellen we het boek voor en tonen we ook de andere titels in de reeks 14, de tijd van je leven.

Transcript van de video:

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie deze nieuwe titel tonen:

Het geheim van Cleopatra.

Cleopatra is een mooie Egyptische prinses. Maar ze is ook slim, sluw en eigenwijs.

En in het verhaal lees je hoe zij de machtigste vrouw van de wereld wordt.

Ik kan je nu al verklappen dat een deel van haar geheim is dat ze zeven talen spreekt.

en dat ze haar troeven als vrouw in een harde mannenwereld perfect weet uit te spelen.

Het is een titel in de reeks 14, de tijd van je leven.

En daarin beleeft een veertienjarige altijd een heel speciaal avontuur in een bekende historische context.

Ik laat jullie even op de webshop zien welke titels er in deze reeks nog bestaan.

Als slavin geboren gaat over de tijd van de slavernij.

Een soldaat in huis gaat over wereldoorlog 2.

Cleopatra dus.

Romeinse tweeling is een verhaal dat speelt tijdens de Romeinse tijd.

Vlucht uit Sint-Petersburg daarin leer je dan weer veel over de Russische revolutie.

De zomervakantie komt eraan. Dan zijn de titels uit 14, de tijd van je leven perfecte boeken om aan te bieden aan jongeren.

De boeiende verhalen zullen de jongeren met hun neus in de boeken krijgen.

Intussen leren ze ook nog iets bij over geschiedenis.

De perfecte zomerliteratuur dus voor jongeren maar ook volwassenen kunnen er prima van genieten.

Zo, tot later en fijne vakantie!

Bekijk nieuwsarchief

Nieuws