Bel ons: 0031 20 520 60 70

Lezen voor Iedereen

Skip to Main Content »

You're currently on:

De strijd van Umar

De strijd van Umar

Als Yusuf tegen Umar zijn geheim vertelt, raakt Umar in de war. Moet hij het vertellen? Kan hij zelf iets voor Yusuf doen?
Mijn klas is een serie van tien korte verhalen over de leukste klas van het land.

Een fragment:

De school is uit. Umar praat nog
één keer met Yusef.
‘Misschien moet je het niet doen.
Je kunt beter bij je ouders blijven.
Zullen we naar de juf gaan?
Misschien weet zij een oplossing.’

Auteur: Annemarie Jongbloed

Illustraties: Elisa Zee

Uitgave: Gebonden,

Aantal pagina's: 40

Reeks:  Mijn klas

ISBN: 978-90-8696-330-0

€ 8,95
  • Bij afname van 10 stuks: € 6,50 per stuk