Bel ons: 0031 20 520 60 70

Lezen voor Iedereen

Skip to Main Content »

You're currently on:

06 - De Terrorist

06 - De Terrorist

De Terrorist gaat over een jongen die zich aansluit bij een linkse actiegroep. Jamal is boos. Niemand weet dat hij eigenlijk ‘De terrorist’ is. Maar in het geheim voert hij actie tegen de opwarming van de aarde: graffiti op het schoolplein, een valse bommelding op het vliegveld. Dan wordt hij benadert door een ‘echte’ actiegroep. Hun acties zijn veel gevaarlijker. Zal Jamal meedoen of niet?

Ook jongens die nooit een boek aanraken, lezen de verhalen van de Schaduw-reeks in één ruk uit.

Auteur: Malcom Rose
Voor: jongeren vanaf 10 jaar
Leesniveau: B1
60 pagina's
Gebonden

ISBN: 9789086961023

€ 13,50
  • Bij afname van 10 stuks: € 12,50 per stuk
  • Bij afname van 20 stuks: € 11,50 per stuk