Bel ons: 0031 20 520 60 70

Lezen voor Iedereen

Skip to Main Content »

You're currently on:

04 - Bloedrode Maan

04 - Bloedrode Maan

In Bloedrode Maan heeft Nick een bijbaantje als boswachter. Hij is gelukkig met zijn werk in het bos. Toch gebeuren er rare dingen. Dieren raken gewond en overal hangt een vieze geur. En dan krijgt Nick ook nog een vreemde boodschap. Wie probeert hem te waarschuwen? En waarvoor?

Ook jongens die nooit een boek aanraken, lezen de verhalen van de Schaduw-reeks in één ruk uit.

Auteur: John Townsend
Voor: jongeren vanaf 10 jaar
Leesniveau: A2
62 pagina’s
Gebonden

ISBN: 9789086960545

€ 13,50
  • Bij afname van 10 stuks: € 12,50 per stuk
  • Bij afname van 20 stuks: € 11,50 per stuk