Bel ons: 0031 20 520 60 70

Lezen voor Iedereen

Skip to Main Content »

You're currently on:

03 - Messcherp

03 - Messcherp

Angelo is een agressieve jongen. Hij steelt en heeft met iedereen ruzie. Dan ontmoet hij de mooie Savanna. Voor haar wil Angelo veranderen. Hij wil niet meer stelen en vechten. Angelo is vol goede moed. Maar lukt het hem wel?

Ook jongens die nooit een boek aanraken, lezen de verhalen van de Schaduw-reeks in één ruk uit.

Auteur: Catherine Johnson
Voor: jongeren vanaf 10 jaar
Leesniveau: A2
60 pagina’s
Gebonden

ISBN: 979086960538

€ 13,50
  • Bij afname van 10 stuks: € 12,50 per stuk
  • Bij afname van 20 stuks: € 11,50 per stuk