Bel ons: 0031 20 520 60 70

Lezen voor Iedereen

Skip to Main Content »

You're currently on:

Intekenen op de reeks Daar kun je op rekenen!

Intekenen op de reeks Daar kun je op rekenen!

Hier kan je alvast klassensets van alle acht delen uit BoekenBoeien 2, Daar kun je op rekenen! bestellen.

De serie bevat rekentaalwoorden, o.a. afkomstig van de Termen bij rekenen ROC Mondriaan te Den Haag. De woorden overlappen grotendeels met de schooltaalwoorden gebruikt in het Vlaamse onderwijs.

De leerlingen lezen acht nieuwe verhalen en krijgen in elk van die verhalen 80 rekentaalwoorden aangeboden. Zo leren ze belangrijke woorden terwijl ze met plezier lezen. Tegelijk leren ze ook nog beter rekenen!

Je kan intekenen op klassensets van minimaal 20 exemplaren per titel. Dan krijgt je iedere keer de nieuwe titels en daar het aantal van dat je besteld hebt, met een minimum van 20 exemplaren per titel.

Wij factureren per levering, dus als je nu intekent, krijg je snel de reeds bestaande titels en de factuur daarvoor.

Alle 8 titels zullen komend schooljaar verschijnen! Je betaalt per exemplaar geen € 7,95 maar slechts € 5,95 per exemplaar als je intekent. 

Verschijnen er weer nieuwe titels? Dan krijg je die automatisch ook weer toegestuurd met factuur in het door jou aangegeven aantal.


Je tekent dus in voor 8 boeken, en voor minstens 20 exemplaren per titel. 

ISBN: intekenen op Daar kun je op rekenen!

€ 23,85
  • Bij afname van 20 stuks: € 17,85 per stuk