Ravi kan goed koken. Maar alleen eten vindt hij niet fijn. Hij gaat steeds vaker naar de frietkraam. Totdat er bij zijn Nederlandse les een feestje is. Iedereen moet iets lekkers meenemen. Nu kan Ravi eindelijk laten zien wat hij kan.

‘We maken een feest’, zegt Lisa.
‘Breng lekker eten en drinken mee.’

Lekker eten en drinken?
Ravi kan wel koken.
Maar hij doet het bijna nooit.

WoordWinst is een reeks van 10 korte verhalen op weg naar A1 waarbij gebruik wordt gemaakt van de woordenlijst van BOOM NT2

Op voorraad

Specificaties

Titel Samen eten
ISBN 978 90 8696 305 8
Auteur Johan van Caeneghem
Aantal pagina's 40
Bindwijze Hardcover
Illustraties Ja
Taal Nederlands

Inkijkexemplaar