Karim is op zoek naar werk. En hij kent nog niet zo veel mensen in zijn dorp. Dat verandert als hij Sofie ontmoet. Ze kan hem misschien niet helpen met het vinden van een baan. Maar wel met zijn grote wens: voetballen in een echt team.

Het is zaterdag.
De zon schijnt.

Karim gaat met zijn bal naar
het plein.
Er zijn veel mensen.

Waar is Sofie?
Hij ziet haar niet.
Hij loopt het plein op.

 

WoordWinst is een reeks van 10 korte verhalen op weg naar A1 waarbij gebruik wordt gemaakt van de woordenlijst van BOOM NT2

Op voorraad

Specificaties

Titel De voetballer
ISBN 978-90-8696-302-7
Auteur Johan van Caeneghem
Aantal pagina's 40
Bindwijze Hardcover
Illustraties Ja
Taal Nederlands

Inkijkexemplaar

Vaak meebesteld

Op de fiets
€ 11,95
WoordWinst eerste 10 delen
€ 107,55