Twee avonden per week gaat Alina naar Nederlandse les. Op weg naar huis zitten ze er vaak: drie jongens. Ze doen niets, maar toch is Alina een beetje bang. Gelukkig wil een meisje van de cursus met haar mee lopen.

Kader praat met de jongens.
Nu lachen ze niet.
Ze luisteren.

‘Geen grapjes meer, oké?’,
zegt Kader.
‘Ja, mevrouw.
Sorry, mevrouw.’

‘Dank je’, zegt Alina.
‘Graag gedaan’, zegt Kader.

WoordWinst is een reeks van 10 korte verhalen op weg naar A1 waarbij gebruik wordt gemaakt van de woordenlijst van BOOM NT2

Op voorraad

Specificaties

Titel Blij met jou
ISBN 978-90-8696-304-1
Auteur Johan van Caeneghem
Aantal pagina's 40
Bindwijze Hardcover
Illustraties Ja
Taal Nederlands

Inkijkexemplaar

Vaak meebesteld

De voetballer
€ 11,95
Op de fiets
€ 11,95
WoordWinst eerste 10 delen
€ 98,50