Bel ons: 0031 20 520 60 70

Lezen voor Iedereen

Skip to Main Content »

You're currently on:

Zorgen voor Mies

Zorgen voor Mies

Als bijbaan werkt een student in het weekend voor de thuiszorg. Een van zijn klanten is Mies. Mies is al best oud en kan niet meer veel zelf doen. Daarom is de student best lang bij haar in huis iedere keer. Ze heeft veel kunst aan de muur, en daar praten de student en Mies wel eens over. De zoon van Mies, Erik, maakt misbruik van zijn moeder, en steelt zelfs haar schilderijen. Een verhaal over de problemen die je als thuiszorg tegenkomt, maar ook over de band die je met iemand kunt krijgen.
Het leesniveau van dit verhaal is A1/A2.
Het verhaal telt 2500 woorden en 40 pagina’s.
ISBN: 978-90-8696-257-0
Serie: De leesstraat
In dit verhaal wordt veel gebruik gemaakt van de werkwoordsvorm verleden tijd!

ISBN: 978-90-8696-257-0

€ 7,95
  • Bij afname van 10 stuks: € 6,95 per stuk
  • Bij afname van 20 stuks: € 5,95 per stuk