Bel ons: 0031 20 520 60 70

Lezen voor Iedereen

Skip to Main Content »

You're currently on:

Nieuwe buren

Nieuwe buren

Michael is best eenzaam, het is uit met zijn vriendin Anna. Vaak zit Michael een beetje uit het raam te staren. En dan krijgt hij een nieuwe buurvrouw, Samira. Hij vindt haar heel erg leuk.

Het leesniveau van dit verhaal is A1/A2.
Het verhaal telt ruim 2000 woorden en 40 pagina’s.
Serie: De leesstraat
ISBN: 978-90-8696-272-3
Auteur:Bim Wikström

ISBN: 978-90-8696-272-3

€ 7,95
  • Bij afname van 10 stuks: € 6,95 per stuk
  • Bij afname van 20 stuks: € 5,95 per stuk