Bel ons: 0031 20 520 60 70

Lezen voor Iedereen

Skip to Main Content »

You're currently on:

Je leven op het spel

Je leven op het spel

Het is donderdag 3 oktober 2013. Een gammele boot met vijfhonderd vluchtelingen vliegt in brand. Midden op zee. Veel van de mensen aan boord kunnen niet zwemmen. In Nederland wacht Lea op haar broertje Gash. Hij is onderweg vanuit Eritrea, zo vertelde hij haar. En zou met een boot naar Europa vluchten. Wat als hij op die boot zat?

Het leesniveau van dit verhaal is A1/A2.
Het verhaal telt ongeveer 4.500 woorden en 56 pagina’s.
Serie: De leesstraat
ISBN: 978-90-8696-273-0
Auteur: Christina Wahldên

ISBN: 978-90-8696-273-0

€ 7,95
  • Bij afname van 10 stuks: € 6,95 per stuk
  • Bij afname van 20 stuks: € 5,95 per stuk