Bel ons: 0031 20 520 60 70

Lezen voor Iedereen

Skip to Main Content »

You're currently on:

Iwan en Anne

Iwan en Anne

Iwan zit op een middelbare school in een vreemde omgeving en zijn zusje zit net in de brugklas. Toch heeft zij meteen veel vrienden. Iwan niet. Hij wordt een beetje gepest door een groepje jongens.
Als hij laat zien dat hij goed is in de sport freerunning, verandert zijn leven. En krijgt hij het meisje waar hij stiekem al een tijdje verliefd op is.

Een verhaal over onzekerheid en pesten, maar ook hoe je jezelf daaraan kunt onttrekken.
Het leesniveau van dit verhaal is A1/A2.
Het verhaal telt 2000 woorden en 40 pagina’s.
Serie: De leesstraat
ISBN: 978-90-8696-256-3

ISBN: 978-90-8696-256-3

€ 7,95
  • Bij afname van 10 stuks: € 6,95 per stuk
  • Bij afname van 20 stuks: € 5,95 per stuk