Bel ons: 0031 20 520 60 70

Lezen voor Iedereen

Skip to Main Content »

You're currently on:

De blinde bloemist

De blinde bloemist

Eva heeft haar eigen bloemenzaak. Dat was altijd al haar droom. Maar dan moeten er wel klanten komen, die blijven helaas weg. Dan krijgt Eva een hele grote bestelling. En komt haar nieuwe stagiaire binnen. Zij is blind, hoe kan zij Eva nou helpen?

Het leesniveau van dit verhaal is A1/A2.
Het verhaal telt ongeveer 4.500 woorden en 56 pagina’s.
Serie: De leesstraat
ISBN: 978-90-8696-274-7
Auteur: Sofia Bergvall

ISBN: 978-90-8696-274-7

€ 7,95
  • Bij afname van 10 stuks: € 6,95 per stuk
  • Bij afname van 20 stuks: € 5,95 per stuk