Vuil spel bevat schooltaalwoorden voor het vak: mens & maatschappij.

De inhoud: Leroy en Danny zijn goede vrienden. Tot er een nieuw meisje komt op school. Ze heet Pearl en allebei vinden ze haar erg leuk. Ineens krijgen ze een hekel aan elkaar. Ze doen er alles aan om de ander voor schut te zetten. Maar wat vindt Pearl daar eigenlijk van?

TVak:  mens & maatschappij
Voor: leerlingen in de eerste twee jaren van het vmbo en het praktijkonderwijs

Mischien merkte je op dat Vuil spel een nieuwe omslag heeft? Kijk ook naar de andere covers van Boeken Boeien!

Op voorraad

Specificaties

Titel Vuil spel
ISBN 9789086961375
Auteur Fenna de Vries
Leesniveau A2/B1
Serie BoekenBoeien.nl
Aantal pagina's 70
Illustraties Nee
Taal Nederlands
Uitgeverij Eenvoudig Communiceren
Leeftijd 12 - 14

Inkijkexemplaar