Bel ons: 0031 20 520 60 70

Lezen voor Iedereen

Skip to Main Content »

You're currently on:

07 Vuil spel

07 Vuil spel

Vuil spel bevat schooltaalwoorden voor het vak: mens & maatschappij.

De inhoud: Leroy en Danny zijn goede vrienden. Tot er een nieuw meisje komt op school. Ze heet Pearl en allebei vinden ze haar erg leuk. Ineens krijgen ze een hekel aan elkaar. Ze doen er alles aan om de ander voor schut te zetten. Maar wat vindt Pearl daar eigenlijk van?


70 pagina's
Titel: Vuil spel
Auteur: Fenna de Vries
Vak:  mens & maatschappij
Voor: leerlingen in de eerste twee jaren van het vmbo en het praktijkonderwijs

ISBN: 9789086961375

€ 7,95
  • Bij afname van 2 stuks: € 7,50 per stuk
  • Bij afname van 5 stuks: € 6,95 per stuk
  • Bij afname van 15 stuks: € 6,50 per stuk