Bel ons: 0031 20 520 60 70

Lezen voor Iedereen

Skip to Main Content »

You're currently on:

06 De ruimtereis

06 De ruimtereis

De ruimtereis bevat schooltaalwoorden voor het vak mens & maatschappij.

In De ruimtereis wint Michael wel een hele bijzondere prijs. Hij mag drie dagen doorbrengen in het internationale ruimtestation (ISS). Voor zijn vrienden doet hij heel stoer, maar eigenlijk vind hij het heel eng. Toch gaat hij mee met de ruimtereis. Hij vindt het toch wel heel bijzonder om zo rond de aarde te vliegen. Langzaam begint Michael van de reis te genieten. Totdat de space-shuttle voor de terugreis is laat is …
 

54 pagina's
Titel: De ruimtereis
Auteur: Marian Hoefnagel
Vak:  mens & maatschappij
Voor: leerlingen in de eerste twee jaren van het vmbo en het praktijkonderwijs
Leesniveau: B1

ISBN: 9789086961276

€ 7,95
  • Bij afname van 2 stuks: € 7,50 per stuk
  • Bij afname van 5 stuks: € 6,95 per stuk
  • Bij afname van 15 stuks: € 6,50 per stuk