Bel ons: 0031 20 520 60 70

Lezen voor Iedereen

Skip to Main Content »

You're currently on:

03 Transfer

03 Transfer

Naar een plot van Charles den Tex! Deel drie van de serie BoekenBoeien - voor een betere leesvaardigheid + een grotere (schooltaal)woordenschat. Transfer bevat schooltaalwoorden voor het vak economie.

Transfer gaat over Klaas. Klaas is 17 jaar. Hij is een groot voetbaltalent en wil het liefst spelen voor PSV. Als iemand aanbiedt voor hem te onderhandelen, is hij dan ook dolblij. Maar waar heeft hij nu precies voor getekend?

Auteur: Marian Hoefnagel
Vak: economie
Voor: leerlingen in de eerste twee jaren van het vmbo en het praktijkonderwijs
Leesniveau: A2/B1
64 pagina's
Paperback

ISBN: 9789086961245

€ 7,95
  • Bij afname van 2 stuks: € 7,50 per stuk
  • Bij afname van 5 stuks: € 6,95 per stuk
  • Bij afname van 15 stuks: € 6,50 per stuk