Bel ons: 0031 20 520 60 70

Lezen voor Iedereen

Skip to Main Content »

You're currently on:

03 - Hey Russel!

03 - Hey Russel!

De 15-jarige Antilliaan Russel woont in Rotterdam. Russel raakt bevriend met Jim. Hij heeft nog nooit zo’n goede vriend gehad. Maar dan hoort Russel roddels. Mensen zeggen dat Jim homo is. Russel vraagt zich af of deze roddels waar zijn. En zo ja, wil hij dan nog wel bevriend blijven met Jim? Of vinden de jongens op straat hem dan niet meer cool?

Titel: Hey Russel! Een bijzondere vriendschap
Auteur: Marian Hoefnagel
Voor: jongeren vanaf 12 jaar
Leesniveau: A2/B1
128 pagina's

ISBN: 9789086960064

€ 12,50
  • Bij afname van 10 stuks: € 10,50 per stuk
  • Bij afname van 20 stuks: € 9,50 per stuk