Bel ons: 0031 20 520 60 70

Lezen voor Iedereen

Skip to Main Content »

You're currently on:

02 - Mooi meisje

02 - Mooi meisje

Laura woont met haar oma op een boerderij, ver buiten de stad. Tijdens een feest wordt ze verliefd op Abdul. Laura en Abdul krijgen verkering. Abdul neemt steeds cadeautjes voor haar mee en geeft haar veel aandacht. Maar is hij wel echt verliefd op Laura? Derde herziene druk.
 
Titel: Mooi meisje, verliefd op een loverboy
Auteur: Marian Hoefnagel
Voor: jongeren vanaf 12 jaar
Leesniveau: A2/B1
140 pagina's
Gebonden

ISBN: 9789086960057

€ 12,50
  • Bij afname van 10 stuks: € 10,50 per stuk
  • Bij afname van 20 stuks: € 9,50 per stuk